تعمیر موبایل شیائومی

برند شیائومی یکی از برندهایی است که بخاطر قیمت مقرون بصرفه در مقایسه با کارآیی و کیفیت آن، از همان سالهای ابتدایی در بازار جهان با استقبال فراوانی روبرو شد. طرفداران ایرانی بسیاری هم پیدا کرد. قسمت های مختلف گوشی های شیائومی دارای کیفیت قابل قبول و بالایی است و به همین دلیل با رشد سریعی در بازار مواجه شد و به موفقیت دست یافت. تعمیر موبایل شیائومی نیز به دلیل طرفداران بسیار این موبایل در ایران تقاضای فراوان دارد. موبایل فیکس کمپانی با سالها تجربه در زمینه تعمیر انواع گوشی های شیائومی و دیگر برندها و تعمیرکاران کارآزموده و تجهیزات پیشرفته آماده ارائه خدمات به شما در زمینه تعمیرات گوشی های شیائومی است.

نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی

از مهمترین مسائلی که بعد از ایجاد مشکل در گوشی شیائومی خود باید به آن دقت کنید، مرکز تعمیرات موبایلی است که گوشی را برای تعمیر به آنجا می سپارید. مراجعه به مراکز نامعتبر با تجهیزات قدیمی و تعمیرکاران غیر متخصص باعث می شود که نه تنها مشکل گوشی شما به درستی حل نشده، حتی بعد از مدتی گوشی دارای مشکلات دیگر به علت تعمیر غیر اصولی شود. اکیدا توصیه می کنیم که در صورت ایجاد مشکل و خرابی موبایل شیائومی خود آن را به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی بسپارید. موبایل فیکس کمپانی آماده ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات در زمینه تعمیر موبایل شیائومی است.

تعمیر موبایل شیائومی در تهران

مراکز تعمیر موبایل شیائومی در تهران زیاد است. مهمترین مسائله انتخاب مرکز تعمیرات تخصصی شیائومی است که دارای تعمیرکاران مجرب و کارآزموده و ابزار آلات پیشرفته در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل شیائومی باشد. تعمیر موبایل شیائومی در تهران در موبایل فیکس کمپانی در کوتاه ترین زمان و به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام می گیرد. در هر کدام از مناطق تهران که باشید، می توانید با پر کردن فرم درخواست موبایل یا تماس و مشاوره رایگان مشکل گوشی خود را با ما در میان بگذارید و پس از اعلام هزینه و هماهنگی های لازم گوشی از شما تحویل گرفته خواهد شد و توسط موبایل فیکس کمپانی به بهترین شکل تعمیر خواهد شد و مجدد برای شما ارسال می شود.

تعمیر تاچ گوشی شیائومی

ایراد در عملکرد تاچ گوشی شیائومی به دلایل متفاوتی است. آبخوردگی، ضربه، ایراد در ال سی دی و ایرادات نرم افزاری می تواند منجر به خرابی  تاچ گوشی های شیائومی شود. تعمیر ال سی دی و تاچ گوشی های شیائومی یکی از رایج ترین اتفاقاتی است که برای این مدل گوشی ها انجام می شود.

تاچ موبایل شیائومی شما یکی از مهمترین قطعه های موبایل است که در صورت خرابی آن، امکان کار با موبایل را نخواهید داشت. بهتر است در صورت ایراد در تاچ موبایل گوشی خود را در به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات شیائومی نشان دهید. موبایل فیکس کمپانی دارای تخصص و سابقه کار در تعمیر تاچ انواع گوشی های برندهای مختلف مخصوصا برندهای پر طرفدار مانند گوشی های شیائومی است.

تعمیر و تعویض تاچ شیائومی
تعمیر موبایل شیائومی آبخورده

تعمیر گوشی شیائومی آبخورده

در صورت آبخوردگی گوشی شیائومی بلافاصله گوشی را خاموش کنید، هرگز گوشی را به شارژ نزنید، از سشوار و لازم دیگر برای خشک کردن گوشی استفاده نکنید، چرا که استفاده از سشوار باعث می شود که آب به قطعات دیگر گوشی هم نفوذ کند و آنها را دچار مشکل کند. بهترین راهکار بعد از آبخوردگی موبایل شیائومی خاموش کردن بلافاصله آن و نشان دادن گوشی به تعمیرکار موبایل مجرب است. گوشی آبخورده بسته به میزان صدمات وارد شده به آن، قابل تعمیر است و در صورتی که گوشی خود را به مراکز تخصصی تعمیر موبایل بسپارید، تا درصد زیادی احتمال درست شدن گوشی شما وجود دارد.

تعمیر ال سی دی شیائومی

شکستگی ال سی دی یا ایراد در آن بعد از ضربه یا افتادن یکی از مشکلات رایجی است که برای انواع گوشی ها از جمله گوشی های شیائومی اتفاق می افتد. از نشانه های خراب شدن ال سی دی موبایل شیائومی سیاه شدن صفحه نمایش، سوسو زدن صفحه نمایش، ایراد در عملکرد تاچ است. اکثر اوقات ممکن است ال سی دی شکسته باشد که در اون صورت چاره جز تعویض ال سی دی گوشی نیست.

تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی

سوکت گوشی رابط کابل شارژ و باتری گوشی است. سوکت امکان شارژ گوشی شیائومی را برای شما فراهم می کند و این سوکت است که اتصال گوشی را به دستگاه دیگر امکان پذیر می کند. سوکت موبایل شیائومی در صورت ضربه خوردگی، ورود گرد و غبار، اتصالات نامناسب مشکل پیدا می کند. اگر سوکت شارژ موبایل شما خراب شود، امکان شارژ گوشی وجود نداشته و در نهایت گوشی خاموش خواهد شد. در مرکز تعمیر موبایل شیائومی در تهران ، سوکت شارژ و آی سی تغذیه مورد بررسی و عیب یابی دقیق قرار می گیرند و در صورت امکان تعمیر سوکت تعمیر شده و در غیر این صورت باید این قطعه تعویض شود.

تعمیر برد گوشی شیائومی

برد گوشی یکی از مهمترین و حساس ترین قطعات دستگاه است که در صورت خرابی آن، دیگر عملکردهای دستگاه نیز با مشکل مواجه خواهند شد. از نشانه های خرابی برد گوشی شیائومی، خاموش شدن موبایل، ریست شدن پی در پی آن است. تیم تعمیر موبایل شیائومی در موبایل فیکس کمپانی، پس از عیب یابی دقیق برد گوشی شیائومی و بررسی مدارها و بخش های مختلف آن تصمیم می گیرد که آیا برد قابل تعمیر است یا حتما باید تعویض شود. تعمیر برد گوشی شیائومی نیاز به تخصص و ابزارآلات پیشرفته دارد، بنابراین در صورت پیدا شدن ایراد در برد گوشی شیائومی خود ، حتما گوشی را به یکی از مراکز معتبر تعمیر موبایل شیائومی بسپارید. لازم بذکر است که اگر برد به صورت اصولی تعمیر یا تعویض نشود، مشکلات دیگری برای گوشی شیائومی شما اتفاق خواهد افتاد.

تعمیر و تعویض برد شیائومی
تعمیر آنتن شیائومی

رفع مشکل پرش آنتن گوشی های شیائومی

اگر گوشی شیائومی شما پرش آنتن دارد، به این معناست که ارتباط سیم کارت با شبکه قطع می شود. پرش آنتن گوشی های شیائومی یکی از مشکلاتی است که حتی برای گوشی های باکیفیت شیائومی نیز اتفاق می افتد. ضربه به گوشی، تنظیمات اشتباه شبکه، آسیب یا فشار روی سیم کارت باعث می شود که سیم کارت شبکه را شناسایی نکند.
برای بررسی مشکل آنتن دهی موبایل شیائومی می توانید از طریق منوی درخواست تعمیر موبایل برای ما پیغام بگذارید و مشکل را شرح دهید. کارشناسان موبایل فیکس کمپانی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و در مورد حل مشکل آنتن دهی بصورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد. در صورتی که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای باشد، متخصصین تعمیر موبایل آموزش دیده ما بعد از عیب یابی دقیق به تعمیر و حل مشکل آنتن شیائومی می پردازند.

تعمیر دوربین موبایل شیائومی

دوربین گوشی و قابلیت های آن یکی از معیارهای مهم مشتریان برای خرید گوشی است. دوربین های گوشی های شیائومی در سالهای اخیر پیشرفت بسیاری داشته اند. در صورت خرابی دوربین موبایل شیائومی می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد. تعمیرکاران موبایل شیائومی موبایل فیکس کمپانی پس از عیب یابی دقیق دوربین گوشی، منشاء خرابی را پیدا می کنند. در صورتی که مشکل نرم افزاری باشد، حل آن بسیار آسانتر از زمانی خواهد بود که مشکل دوربین سخت افزاری باشد. مشکل سخت افزاری دوربین شیائومی با بررسی دقیق قطعات دوربین و تعمیر یا تعویض قطعات دارای ایراد حل می شود.

  • رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت
  • رفع مشکل تخلیه شارژ باتری شیائومی
  • رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی شیائومی
  • عیب یابی مشکلات شارژ گوشی شیائومی
  • رفع مشکل هندزفری گوشی شیائومی
  • رفع مشکل تاب برداشتن گوشی شیائومی
  • تعمیر دکمه های پاور و ولوم گوشی شیائومی
  • تعمیر و تعویض قاب گوشی شیائومی

سوالات متداول تعمیر موبایل شیائومی

یکی از مشکلات رایج گوشی های شیائومی هنگ کردن یا لگ زدن هنگام کار با گوشی است. در این مواقع این احتمال وجود دارد که فقط زمانی که با بازی یا برنامه ای خاص کار می کنید، گوشی شیائومی شما هنگ کند که در آن صورت توصیه می شود آن برنامه را پاک کنید. در صورت حل نشدن مشکل، هارد ریبوت و در نهایت ریست فکتوری گوشی را امتحان کنید. اگر بعد از همه این اقدامات مشکل هنگ شدن موبایل شیائومی حل نشد، گوشی خود را به یکی از مراکز تعمیرات تخصصی شیائومی بسپارید.

یکی از پر تکرار ترین مشکلات گوشی های شیائومی عدم اتصال آنها به وای فای و اینترنت است. برای حل این مشکل ابتدا مطمئن شوید که مودم شما درست کار می کند و روتر وای فای دارای اشکال نیست و مشکل وصل نشدن به اینترنت از خود گوشی است. بعد از آن نیاز به ریست تنظیمات شبکه یا تنظیمات DNS بوده که با مشاوره رایگان از کارشناسان ما در موبایل فیکس کمپانی می توانید این تنظیمات را درست کنید. گاهی ممکن است مشکل عدم اتصال موبایل شیائومی به وای فای در اثر ضربه خوردگی، آبخوردگی و …. باشد. در این صورت لازم است که گوشی خود را به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات شیائومی در تهران بسپارید تا برد و قطعات گوشی و امواج آن بررسی و عیب یابی شود.

داغ شدن گوشی شیائومی مخصوصا وقتی برنامه های سنگین روی آن اجرا می کنید، زیاد اتفاق می افتد. اگر گوشی شیائومی شما هم داغ می کند، باید در ابتدا برنامه های سنگین و  پرمصرف را ببندید، در صورت به شارژ بودن گوشی آن را از جریان برق جدا کنید. هنگام تماس تلفنی دیتا و جی پی اس گوشی را خاموش کنید. در صورتی که پس از همه این کارها گوشی همچنان داغ می کند، ممکن است مشکل از برد، مدار یا باتری باشد و بهتر است برای حل مشکل به مرکز تعمیرات شیائومی مراجعه کنید. کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان در زمینه ایرادات گوشی شما هستند، کافیست با ما تماس بگیرید یا فرم درخواست تعمیر موبایل را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

هزینه تعمیر موبایل شیائومی بسته به ایراد آن متفاوت است. اگر ایراد گوشی شیائومی نرم افزاری باشد، هزینه آن خیلی کمتر از زمانی است که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای باشد. قبل از عیب یابی دقیق موبایل و بررسی منشاء مشکل توسط متخصصان موبایل فیکس کمپانی نمی توان هزینه دقیقی برای تعمیر موبایل شیائومی درنظر گرفت. بعد از بررسی دقیق قطعه اصلی دارای ایراد، هزینه تعمیر گوشی شیائومی به شما اعلام شده و با تصمیم گیری شما اقدام به تعمیر گوشی می شود.

حذف می اکانت شیائومی کار آسانی نیست، البته آموزش های آن در اینترنت و بخصوص یوتیوب وجود دارد ولی ما به شما توصیه می کنیم که برای حذف درست و اصولی می اکانت شیائومی به یکی از مراکز تعمیراتی موبایل شیائومی مراجعه کنید تا اینکار به شکل درست و اصولی انجام گیرد.