تعمیر موبایل هواوی

تعمیر موبایل هواوی نیاز به دقت و تجربه بالا دارد. بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند گوشی های هواوی نسبت به دیگر برندها، فرایند تعمیر آسانتری دارند باید گفت که طراحی حساس و ظریف گوشی هواوی باعث شده است که تعمیر آن از حساسیت زیادی برخوردار شود. ایراد ایجاد شده در گوشی هواوی می تواند مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. به هر حال در صورت ایجاد مشکل در گوشی هواوی دقت داشته باشید که گوشی خود را به یکی از مراکز معتبر تعمیر موبایل هواوی بسپارید. موبایل فیکس کمپانی با سالها تجربه در زمینه تعمیر انواع گوشی های هواوی جز یکی از مراکز تعمیرات تخصصی هواوی محسوب می شود.

تعمیر موبایل هواوی در تهران

گوشی های هواوی هم یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار ایران است، این بخاطر قیمت مقرون بصرفه گوشی در برابر کیفیت آن است. این برند چینی بسرعت توانست جای خود را در بازار ایران باز کند. امروزه مراکز زیادی در کشور ما در زمینه تعمیر موبایل هواوی فعالیت می کنند، اما یافتن یک مرکز تخصصی تعمیرات هواوی که سالها تجربه تعمیر انواع گوشی های هواوی را داراست و تعمیرکاران باتجربه و کارآزموده دارد، کمی دشوارتر است. هرگز این فکر را نکنید که چون مارک گوشی شما هواوی ست می توانید آن را به هر مرکز تعمیرات گوشی بسپارید.

تعمیر دوربین هواوی

دوربین موبایل یکی از مهمترین و حساس ترین قطعات موبایل است. اگر دوربین دچار مشکل شود، برنامه دوربین سیاه نشان داده می شود، تصاویر تار و بی کیفیت گرفته می شوند، فلش دوربین عمل نمی کند و غیره. دوربین موبایل هواوی براثر آبخوردگی، ضربه و شکستگی لنز، ورود گرد و غبار به قسمت لنز و شکستگی دچار ایراد خواهد شد. همانطور که گفتیم تعمیر دوربین موبایل هواوی مانند تعمیر دوربین برندهای دیگر کار بسیار حساسی بوده و نیاز به تجربه و مهارت دارد.

تعمیر دوربین موبایل هواوی
ایراد شارژ گوشی هواوی

تعمیر و تعویض باتری گوشی هواوی

باتری های گوشی های هوشمند بخاطر استفاده ای که از آنها می شود، عمر کوتاه تری دارند و بعد از مدتی باید تعمیر یا تعویض شوند. به دلیل استفاده نادرست از گوشی سلامت باتری گوشی به خطر می افتد. کار کردن با گوشی هنگام شارژ شدن، گوشی را در مکان های گرم قرار دادن، عدم استفاده از شارژر مناسب یا شارژ نادرست گوشی منجر به ایجاد ایراد در باتری می شود. اگر گوشی شما شارژ نمی شود، روشن خاموش می شود، ریست می شود، ممکن است باتری گوشی خراب شده باشد. برای تعمیر باتری موبایل هواوی خود به یکی از مراکز تعمیرات گوشی هواوی مراجعه کنید.

تعمیر اسپیکر موبایل هواوی

خرابی اسپیکر گوشی دردسرهای زیادی برای دارنده آن ایجاد می کند. با قطع صدای گوشی یا ایراد در آن بسیاری از استفاده هایی که از گوشی خود می کنید مثل گوش دادن به موسیقی، شنیدن صدای زنگ و حتی برقراری یک مکالمه ساده تلفنی غیر ممکن خواهد شد. قبل از اینکه اسپیکر موبایل هواوی خود را برای تعمیر نشان دهید، ابتدا از عملکرد درست هندزفری یا هدفون خود مطمئن شوید، تنظیمات صدا را بررسی کنید، پست های صوتی خود را چک کنید و اگر بعد از چندین تست متوجه شدید که هیچ صدایی از موبایل شنیده نمی شود، باید برای تعمیر اسپیکر گوشی هواوی به یکی از نمایندگی تعمیرات هواوی مراجعه کنید.

تعمیر اسپیکر موبایل هواوی
تعمیر هارد موبایل هواوی

تعمیر هارد گوشی هواوی

اگر گوشی هواوی شما حافظه کمی داشته باشد، هارد آن با سرعت بیشتری به مشکل بر خواهد خورد. ما توصیه می کنیم که حتما گوشی با میزان حافظه بالاتر خریداری کنید. در صورتی که گوشی روی لوگو گیر کند، بوت نشود، ریست شود، ممکن است در عملکرد هارد مشکل ایجاد شده باشد. در صورت اینکه گوشی شما این نشانه ها را داراست، موبایل هواوی خود را به یکی از مراکز معتبر تعمیرات تخصصی هواوی نشان داده و از آنها مشاوره بگیرید. تعمیرکاران موبایل فیکس کمپانی باتجربه و کارآزموده هستند و بعد از عیب یابی دقیق گوشی شما، تصمیم به تعمیر یا تعویض هارد گوشی هواوی شما خواهند کرد.

تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل گوشی هواوی

ال سی دی معمولی موبایل هواوی، هزینه تعویض آنها را مقرون بصرفه می کند. شکستگی صفحه نمایش گوشی هواوی همیشه مربوط به شکستگی ال سی دی نیست و ممکن است تنها گلس گوشی دچار شکستگی شده باشد. از نشانه های شکستگی ال سی دی گوشی، سوسو زدن صفحه نمایش، سیاه شدن قسمت هایی از صفحه نمایش یا کل صفحه نمایش، عدم کار کردن پیام های لمسی است. برای تعمیر یا تعویض ال سی دی موبایل هواوی نیاز به مراجعه به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل دارید.

تعویض ال سی دی شکسته هواوی
تعمیر باتری موبایل هواوی

تعمیر ایراد شارژ گوشی هواوی

 گاهی ممکن است گوشی خود را مدت زیادی به شارژ بزنید، اما شارژ نشود. این مشکل می تواند نرم افزاری باشد و به راحتی حل شود، در صورتی که مشکل از سوکت شارژ گوشی هواوی باشد، نیاز به تعمیر یا تعویض سوکت موبایل هواوی هستید. وارد شدن گرد و خاک و دفورمه شدن قسمت داخلی سوکت شارژ و حتی خرابی یا ضعیفی باتری می تواند باعث مشکل در شارژ گوشی شود. برای حل مشکل شارژ موبایل هواوی به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات موبایل هواوی مراجعه کنید.

تعمیر گوشی هواوی آبخورده

در صورتی که گوشی هواوی شما خیس شده باشد، بسرعت آن را خاموش کنید، قطعات گوشی از قبیل کارت حافظه، سیم کارت و باتری را جدا کنید. هرگز گوشی را روشن نکنید و به شارژ نزنید و دکمه های گوشی را فشار ندهید. تعمیر گوشی هواوی آبخورده بسته به میزان آبخوردگی و قطعاتی که دارای ایراد شده اند، ممکن است. برای تعمیر موبایل هواوی آبخورده، اکیدا توصیه می شود موبایل خود را به یکی از مراکز معتبر تعمیرات گوشی های هواوی بسپارید. موبایل فیکس کمپانی تجربه سالها تعمیر انواع گوشی های آبخورده را داشته و مهارت کافی را در تعمیر بکار می گیرد تا با کمترین میزان خسارت گوشی آبخورده خود را تعمیر کنید.

تعمیر موبایل هواوی آبخورده
  • رفع مشکل هندزفری موبایل هواوی
  • رفع مشکل کارت حافظه گوشی هواوی
  • تعمیر آی سی سوخته
  • تعمیر بلوتوث گوشی هواوی
  • تعمیرات ویبره گوشی هواوی
  • تعویض قاب پشت موبایل
  • رفع مشکلات نرم افزاری گوشی هواوی
  • رفع مشکل نخواندن سیم کارت

سوالات متداول در زمینه تعمیر موبایل هواوی

هزینه تعمیر گوشی هواوی به نسبت هزینه تعمیر گوشی های دیگر مقرون بصرفه تر و ارزان تر است. البته این بستگی به میزان خسارت وارد شده به گوشی شما دارد، اگر تعمیر موبایل هواوی به صورت نرم افزاری امکان پذیر باشد هزینه آن بسیار کمتر از زمانی خواهد بود که مشکل سخت افزاری بوده یا نیاز به تعویض قطعه ای باشد.

برای رفع مشکل آنتن دهی هواوی باید ابتدا تنظیمات گوشی را چک کنید، تنظیمات APN و سپس تنظیمات شبکه را بررسی کنید. در صورت درست بودن این تنظیمات، اگر باز هم گوشی هواوی شما دارای مشکل آنتن دهی است، گوشی خود را به یکی از مراکز تخصصی تعمیرات هواوی بسپارید.

گوشی های هواوی به دلایل بسیاری هنگ می کنند. مشکلاتی از قبیل ویروسی شدن در اثر اتصال به دستگاه های مختلف، مشکلات مربوط به رم، اتصال دائمی به اینترنت و استفاده بیش از حد از برنامه های سنگین که به رم گوشی فشار بیش از حد وارد می کند و مشکلات مربوط به سی پی یو ممکن است منجر به هنگ کردن موبایل هواوی شود. در صورتی که هنگ کردن ادامه داشته باشد، موبایل خود را برای بررسی دقیق و عیب یابی به یکی از مراکز تعمیرات موبایل هواوی بسپارید.