تعمیر گوشی سامسونگ

سامسونگ جزء مطرح ترین برندهای تولید موبایل محوصللاتی بسیار باکیفیت وارد بازار می‌کند. این برند در ایران هم طرفداران زیادی دارد. به لطف مدل‌ها و سری‌های مختلف این گوشی در رنج‌های قیمت متفاوت، خریداران زیادی به گوشی سامسونگ روی می‌آورند. بدون شک برند سامسونگ جز پرفروش ترین برندهای موبایل در جهان محسوب می‌شود. به علت طراحی دقیق و کیفیت بالای قطعات گوشی سامسونگ اکیدا توصیه می‌شود که برای تعمیر موبایل سامسونگ به یک مرکز تخصصی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه کنید. موبایل فیکس کمپانی با پشتوانه سالها تجربه در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ آماده ارائه خدمت به شماست.

تعمیر موبایل سامسونگ در تهران

همانطور که گفتیم به علت کیفیت بالای گوشی های سامسونگ، سپردن گوشی سامسونگ خراب به تعمیرکاران غیر‌حرفه ای بسیار اشتباه بوده و می تواند موبایل شما را با مشکلات دیگری مواجه می‌کند. داشتن تعمیرکاران موبایل آموزش دیده و مجرب، ابزار و تجهیزات پیشرفته برای تعمیرات موبایل سامسونگ ضروری است. موبایل فیکس کمپانی یکی از شرکت های معتبر در زمینه تعمیر موبایل سامسونگ در تهران و شهرستانها محسوب می‌شود.

تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

ثبت عکس‌های باکیفیت بوسیله دوربین گوشی‌های هوشمند، بسیار اتفاق می‌افتد. برندهای مطرح تولید کننده گوشی در ساخت موبایل‌های خود همواره به ارتقای ویژگی‌های دوربین برای رقابت با دیگر برندها توجه بسیار دارند. دوربین های سامسونگ مخصوصا سری گلکسی جزء بهترین دوربین‌های موبایل موجود هستند. ایجاد اختلال و ایراد در دوربین می‌تواند منشاء سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. تاری عکس، سیاه شدن برنامه دوربین، شکستگی لنز دوربین و …. از جمله آسیب‌هایی است که می‌تواند به دوربین وارد شود و نیاز به عیب یابی دقیق و بررسی تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص گوشی دارد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات دوربین باشد، حتما توجه کنید که از قطعات اورجینال سامسونگ برای تعمیر دوربین استفاده شود.

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

تعمیر و تعویض تاچ گوشی سامسونگ

اختلال در عملکرد تاچ گوشی سامسونگ توسط کاربران زیادی گزارش می‌شود. اگر تاچ گوشی شما خراب شود، در واقع نمی توانید از گوشی استفاده بکنید. بنابراین تعمیر تاچ گوشی سامسونگ به شکل درست و اصولی اهمیت بسیار دارد. مشکل تاچ سامسونگ می‌تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. در هر حال تعمیرکار سامسونگ باید ابتدا مشکلات نرم افزاری و سیستم عامل بررسی شود. خاطر نشان کنیم که اغلب اوقات آسیب رسیده به تاچ گوشی در حدی است که امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید تعویض شود.

تعمیر گوشی آبخورده سامسونگ

آبخوردگی گوشی، یکی از مشکلات بزرگی که می‌تواند برای گوشی شما اتفاق بیافتد. آب رسانای الکتریسیته بوده و می‌تواند به گوشی نفوذ کرده و قطعات آن را دچار سوختگی یا اتصالی کند. گاهی کاربران بعد از آبخوردگی گوشی امیدی به تعمیر آن ندارند، یک فرض کاملا اشتباه! گوشی آبخورده سامسونگ بسته به میزان آبخوردگی و خسارات وارد شده قابل تعمیر هستند. در صورت آبخوردگی گوشی سامسونگ در اسرع وقت موبایل سامسونگ را به مراکز تعمیر موبایل سامسونگ معتبر بسپارید.

آیخورده تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیر باتری موبایل سامسونگ

باتری‌های گوشی هوشمند، عمر محدودی دارند و بعد از مدتی استفاده کارآیی اولیه خود را نخواهد داشت. عدم نگهداری درست از باتری یا خراب شدن تنظیمات گوشی می‌تواند کارکرد باتری گوشی سامسونگ را ضیف کند.
نشانه‌های خرابی باتری می‌توان به خاموش شدن گوشی، هنگ شدن، ریست شدن تایم و زمان اشاره کرد. البته درصورتیکه گوشی شما دارای این نشانه‌ها باشد، لزوما باتری خراب نیست. احتمال دارد مشکل از برد گوشی سامسونگ باشد. موبایل فیکس کمپانی با متخصصان حرفه ای و عیب ‌یابی دقیق مشکل گوشی، در صورت لزوم اقدام به تعمیر یا تعویض باتری موبایل سامسونگ خواهند کرد.

تعمیر و تعویض ال سی دی سامسونگ

صفحه نمایش شکسته، سو سو زدن نور صفحه نمایش، سیاه شدن صفحه نمایش، سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش، کارنکردن تاچ موبایل، نفوذ مایعات در ال سی دی همه جزء نشانه های خرابی ال سی دی گوشی سامسونگ است.
ال سی دی گوشی سامسونگ قطعه ای بسیار حساس است که اغلب اوقات امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد. در صورتی که گلس روی ال سی دی شکسته شده باشد و آسیبی به خود ال سی دی و عملکرد تاچ وارد نشده باشد، تنها تعویض گلس مشکل را حل می کند. برای تعمیر ال سی دی سامسونگ باید از متخصصان باتجربه تعمیر موبایل استفاده کمک بگیرید.

تعمیر موبایل سامسونگ ال سی دی
تعمیر برد گوشی سامسونگ

تعمیر برد گوشی سامسونگ

عیب یابی و تعمیر برد گوشی سامسونگ نیاز به مهارت بالا و ابزار پیشرفته دارد. برد موبایل سامسونگ قطعه‌ای بسیار حساس با جزئیات ریز بوده که اصلی‎ ترین بخش موبایل است. در صورت خرابی برد سامسونگ، تقریبا تمامی کارکرد های موبایل با اختلال مواجه می‌شود. از نشانه‌های سوختن برد گوشی سامسونگ ری استارت شدن پی در پی، روشن نشدن گوشی، غیر قابل دسترس بودن حافظه داخلی سامسونگ و … است. موبایل فیکس کمپانی یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر گوشی‌های سامسونگ، مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و تعمیرکاران متخصص تعمیر گوشی سامسونگ در خدمت شماست.

 

تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی سامسونگ

اسپیگر گوشی بسیار کاربردی ست. بدون اسپیکر امکان گوش دادن به موزیک، شنیدن صدای نوتیفیکیشن و حتی برقراری یک مکالمه ساده غیر ممکن می‌شود. از نشانه های خرابی اسپیکر گوشی شنیده نشدن صدای اسپیکر، خش خش کردن صدا یا قطع و وصل شدن آن است. قبل از مراجعه به مراکز تعمیر موبایل ابتدا گوشی خود را ریسارت کنید، برنامه های مشکوک و مزاحم را حذف کنید. مطمئن شوید که بلوتوث گوشی شما به دستگاه دیگر وصل نیست، در نهایت گوشی را ریست فکتوری کنید.اگر بازهم اسپیکر گوشی شما ایراد داشت، موبایل خود به نمایندگی تعمیرات سامسونگ نشان دهید. کارشناسان ما بعد از عیب یابی دقیق اسپیکر گوشی سامسونگ تصمیم می‌گیرند که آیا اسپیکر قابل تعمیر بوده یا حتما باید تعویض شود.

تعمیر و تعویض اسپیکر سامسونگ

تعمیر هارد موبایل سامسونگ

آبخوردگی، نوسانات برق، ریست کردن گوشی در هنگام شارژ یا اصابت ضربه باعث آسیب جدی به هارد گوشی سامسونگ می‌شود. هارد گوشی سامسونگ یکی از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین قطعات گوشی است.درصورتیکه موبایل سامسونگ شما روشن نمی‌شود یا روی لوگو گیر می‌کند به احتمال زیاد مشکل از هارد گوشی بوده و توصیه می‌شود در اسرع وقت برای تعمیر موبایل خود به مراکز تعمیر سامسونگ مراجعه کنید.

  • فلش کردن گوشی سامسونگ
  • تست اسپیکر گوشی سامسونگ
  • تعمیر ایرادات مربوط به بلوتوث سامسونگ
  • رفع ایرادات مربوط به وای فای سامسونگ
  • تعمیر USB موبایل سامسونگ
  • ریست کردن موبایل سامسونگ
  • تعمیر کارت حافظه سامسونگ
  • تست و بهینه سازی ولتاژ موبایل

سوالات متداول در زمینه تعمیر گوشی سامسونگ

معمولا زمانی که گوشی موبایل ضربه می‌خورد ممکن است بعد از یک هفته تا دو ماه این مشکل بوجود بیاید که در واقع به دلیل قلع مردگی پایه های زیر هارد و سی پی یو ایجاد می‌شود. تعمیرکار موبایل یک بار آی سی شارژ را پایه سازی می کند تا گوشی به سلامت خود باز گردد. سوختگی آی سی شارژ می تواند یکی از دلایل ریست کردن گوشی شما باشد که باید در نمایندگی تعمیر سامسونگ در تهران عیب یابی شده و تعمیر شود.

هزینه تعمیر سامسونگ شما به میزان خسارت وارد شده به دستگاه بستگی دارد. متخصصین ما قبل از دانستن ایراد گوشی و عیب یابی آن هزینه تعمیر را به شما اعلام می کنند و با تصمیم گیری شما اقدام به تعمیر گوشی سامسونگ می کنند. لازم به ذکر است که اگر مشکل گوشی سامسونگ نرم افزاری باشد، نیاز به صرف هزینه زیادی نیست. در صورت سخت افزاری بودن مشکل موبایل سامسونگ هزینه تعمیر بیشتر می‌شود، مخصوصا اگر نیاز به تعویض قطعه باشد.

داغ شدن گوشی سامسونگ یکی از مشکلات بسیار رایج است. البته این مشکل فقط مربوط به گوشی‌های سامسونگ نیز و برای گوشی های برندهای دیگر نیز اتفاق می‌افتد. مشکلات نرم افزاری یکی از دلایل داغ شدن گوشی سامسونگ است. قبل از تعمیر موبایل سامسونگ، برنامه های پر مصرف را ببندید و گوشی را شارژ خارج کنید.

گوشی سامسونگ شما روی لوگو گیر میکند؟ این ایراد می تواند منشاء های مختلفی داشته باشد. شارژ گوشی هنگام بروز رسانی، دانلود برنامه های مخرب، مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری می توانند منجر به این اشکال شوند. قبل از مراجعه به تعمیرکار موبایل، می توانید برای حل این مشکل روش هایی مانند استفاده از آداپتور برای شارژ گوشی یا استفاده از کابل شارژ دیگر، خارج کردن کارت حافظه گوشی، خارج کردن باتری گوشی، سافت ریست گوشی سامسونگ، ریست فکتوری گوشی را امتحان کنید. در صورت حل نشدن مشکل، گوشی سامسونگ خود را به یکی مراکز تعمیرات تخصصی سامسونگ بسپارید.